You are my fire.

Hade en jätte mysig kväll med marre igår. Vi gick en sväng på stan och jag hittade en hårklämma och fyndade jätte fina kläder till Elsa! endast 49:- för byxa och tröja. gillart! Har hunnit slängt i en tvätt idag och funerar om jag skulle ha tvättat sängkläderna.. det skulle behövas! :) Systeryster kommer hit idag också vid 1, så hade tänkt hunnit ta en PW innan det och städat ihop lite, sen när jag hämtat henne på bussen tänkte jag att vi skulle åka på jysk och köpa en rullgardin till vårat sovrum, är så jäävla ljust där, och nu efter typ 1,5 år som vi bott här så tycker jag att det är dags att införskaffa! :p
- Elsa i fina byxorna hon fick av momma <3
- Igår innan vi åkte till Emma.
- Mina tjejer har morgonmys <3
- Liam & Elsa <3
- Fyndet för 49:- på cubus passade bra på en gladskit!
- Vaken och nyfiken!

Älskade familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0