sådärja!

Så var internet tillbaka. det var på tiden. alltså den anledningen varför jag inte har uppdaterat något på senaste tiden! :) Har iallafall haft en supermysig helg med våra fina vänner. Lördagen spenderades hos peder och emma, blev ditbjuden på middag och mys. När alla blivit något för trötta och skrattade åt ALLT, så begav vi oss hemåt. Somnade direkt, pensionärer som vi är!
Igår på förmiddagen kom Erika och Erik hit, snacka om efterlängtat!! killarna drog på hockey och Tjejerna var på skyttis och tittade på DM. När vi kom hem till lägenheten blev det middag och efterrätt och lite gott med en bra film innan det var dags för dom att åka hemåt :( Är så kul att träffa dom när det blir så sällan, hoppas det inte dröjer allt förlänge innan vi ses igen!
Idag har jag inte hunnit med så mycket, Vikt lite tvätt och plockat lite.. Har precis lagt Elsa som ska ta sin förmiddagslur, så nu tänker jag he städningen och alla måsten åt sidan och ha lite soffmys med bejjan <3
Senare idag kommer Lisa och Zira hit, det blir en promenad runt sjön skulle jag tro, ska också bli riktigt trevligt, henne har jag inte träffat sen Elsa var en vecka ungefär.. Det blir en bra dag det här!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh vad jag älskar att du börjat blogga igen!! Så mysiga bilder!! Roligt att följa er vardag! :)

2012-03-20 @ 01:04:08
URL: http://justjc.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0