Godmorgon!

Verkligen en god morgon här hos mig. Vet inte riktigt varför, Elsa vaknade när jonas åkte och jobbade vid 6.30 och vi har varit vaken sen dess. Nu ligger hon och sover och då ska jag få lite gjort. städning behövs!!!! :)
Ikväll ska Jonas på modomatch, så då ringde jag mamma och pappa och kollade om inte dom ville komma hit ikväll och se hockeyn här hemma, är ju så tråkigt att vara själv :p så mamma kommer med bussen vid 13, och pappa efter han slutat jobba. Blir middag här innan jonas åker iväg! Tänkte även kolla om mamma kanske kan vara hemma med Elsa ett tag så kan jag ta mig ut på en springtur, känns tungt nu, men måste komma igång sakta men säkert.
Imorgon åker jag till ullånger då vi har klivit upp och vaknat. Ska nämligen på Living&room party hos Emma på kvällen så då passar jag på med en heldag där!
Nämen städning var det, sen har jag ingen bil hemma den är på jonas jobb ner på stan, blir en bra prommis dit och sen hämta mamma på busstationen!
-men åh, flytta så jag får plats och sprattla! (ps.Elsa måste bada ikväll igen, hon spydde nämligen ner sig imorse)
- Underbarast i hela världen, älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0