Den vackraste stunden i livet var den när du kom

Sorry återigen för dålig uppdatering. Blir lätt så med bebis. Ända gången jag har tid att sitta här och ta det lugnt är när hon sover, vilket blir mindre och mindre :) Igår var Karin här, ÄNTLIGEN! Var så längesen vi träffades, var lika underbart som alltid. Och idag snöar det? Vad är det frågan om? Igår var det så varmt och skönt ute och idag vill man inte ens sätta foten ute..
Bokade iallafall dop igår. äntligen gjort! Men, skulle hemskt gärna vilja ha någon som sjöng på Elsas dop, men vet inte av någon.. Otroligt synd..
Har även andra dop att gå på, Ett den 28/4 och ett den 15/7. Så sitter och spånar på doppresenter nu. Har hittat några superfina saker. Ska se om jag klickar hem något.
Planer i helgen då? Ska till mamma och pappa på söndag och grilla, får se om vi åker dit redan imorgon eller om vi bara åker över dagen på söndag. Ikväll blir det väl bara mys vad jag vet.
Justdet, har varit på läkarkontroll med Elsa också. Allt såg jätte bra ut och hon följde kurvan perfekt! SKÖNT!
bjuder på några bilder!
-sötskiten ligger och gosar i korgen morfar fixat!
- När man inte kan sitta still är Musses klubbhus ett bra alternativ!



-Morronmys med bejjan!



-Rockbruden våran! <3

puss å kram

Kommentarer
Postat av: Ewa

men jäklar vad hon växer, jag hinner ju inte med :( 0ch snygg som bara den är hon också <3

2012-03-31 @ 09:06:42
URL: http://slevewa.wordpress.com
Postat av: annso

Hej!

Jag har en kompis som är jätteduktig på o sjunga. ja tro hon ha sjungit på dop förut och lite andra grejer. ifall ni inte ha nån som sjunger och vill ha så kan ja be henne skicka en video eller nånting när hon sjunger om ni skulle vilja det. hon heter josefin bergström. :)

2012-04-10 @ 09:42:33
URL: http://aiebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0