With you I am strong

JÄVLAR vad härligt vi hade det igår. Middag, och sen 3 timmar på relaxen. Helt underbart. Blev bestämt att vi skulle till Peder och emma till helgen på middag. Funderar på att Elsa får vara hos mor och far då med, om hon får dvs :)


Idag har vi varit hos min kusin Linda, och hämtat massa kläder och leksaker Tilda har haft. Jätte mycket fint. Sen ikväll var jag och bejjan ute och sprang och körde även lite intervaller uppför en jävuls-backe. DÖD nu ungefär!


Imorgon ska jag på efterkontroll hos bm. Under tiden ska Karin vara barnvakt åt Elsa. Super! Sen vid 13 ska vi mammor ur föräldragruppen träffas hos en av mammorna. Ska bli jätte trevligt! Hoppas jag hinner med det, får se hur lång tid kontrollen tar och hur Elsa är som. Sen på tisdag ska vi till anna och lova. Längtar så.


Kommentarer
Postat av: erika

SV; Ja den är jätte god och super enkel. här är receptet: 400-500 g fläskfile, 1 tsk salt, 1 krm svartpeppar, 1 burk champinjoner, svampspad, paprikapulver, 2-2.5 dl grädde.



Gör såhär: skär fläskfilen i små bitar, bryn dom i en stekpanna några minuter. Krydda med salt och peppar, lägg sedan i en gryta. Fräs svampen några minuter men spara svampspadet. Lägg sedan svampen i grytan, hä i grädde och svampspadet och krydda med paprikapulver efter smak. koka under lock på svag värme i ca 15 min. serveras tsm med klyftpotatis och sallad. Om grytan skulle bli lös kan man strö över lite maizenaredning.

2012-04-17 @ 20:43:20
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0