Mina hjärtan

Haft en jätte bra dag idag. Älskar livet <3 jag och Elsa for till min bästa ikväll, älskade Karin. Hon är för underbar ställer upp på allt och är alltid så bra att prats med. Är så glad att vi har bleve så nära <3 nu har Elsa ätit för kvällen och ligger just nu och pruppar som fasen, mysigt ;) hon är så nöjd lillgumman <3 ska lägga mig efter greys så det blir morgon snart! Kan tänka mig att resan dit o hem kan bli mycket roligt, jag och emma en aning trötta och lite skratt ;) kan bli otroligt bra;-)



Finaste <3


Kommentarer
Postat av: Karin

<3

2012-04-11 @ 22:58:22
URL: http://viklundk.blogg.se/
Postat av: emma

haha givet ;-)

2012-04-12 @ 00:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0