Hoppas det fungerar..

Har nu raderat "blogg.se" appen.. Och installerade om det igen. För det gick inte att lägga in ett inlägg.. HOPPAS att det fungerar nu då så jag inte skriver i onödan!!



Helgen har spenderats i ullånger hos mamma och pappa. Har varit jätte mysigt. Igår när vi kom dit så skulle dom på pub på kvällen. Så jag och Jonas åt från cecars med Pontus. Senare på kvällen kom ida Unander och Jocke, vi spelade spel och hade det jätte trevligt!


Inatt var Elsa lite grinig så jag har sovit lite dåligt.. Hoppas det blir bättre inatt! När vi vaknade idag så gick alla vi ner till morfar och köpte med oss fika. Efter det tog jag och mamma en springtur. Sprang i torsdags också med Erica och fick då en jätte träningsverk i ljumskarna, och den slogs upp idag igen. Fy faan vad ont jag har! Sånt man får tåla. Blev bjuden på grillat innan vi åkte hem så sjukt jävla gott! Helt galet! Hann även med ett mysigt bad idag, jag,Jonas och Elsa badade tillsammans, MYS!


Imorgon ska jag till ullånger igen! Ska hänga med BK på dagen och sen på något party med mamma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0