torsdag!

Herregudarns vilken seg kväll det var på jobbet igår. Var sjukt lugnt och sjukt lite folk. Var skönt ändå eftersom då hann jag förbereda allting i lugn och ro! :) idag jobbar jag världens kort dag. 14.45-18.15. Vad är meningen med dem småtimmarna? :P Jaja, Har sovit riktigt dåligt inatt. vaknade först som vanligt av att jag var tvungen att springa på toan för att blåsan höll på att spricka! Sen när jag väl somnade om så vaknade jag ett par gånger till för att jag hade marddrömmar. Har det nästan varje natt. Sjukt knäppa drömmar nuförtiden faktiskt! :P

justde, Marre fyller år i helgen med. Och hon önskade sig en bild på henne och mig i en fin ram av mig. Tänkte att det är ju inte så svårt att ordna. MEN, det är synd att de enda bilderna på oss är antingen flera andra med på. Eller så ser vi itne klok ut iallafall inte jag! hehe! Så får se hur jag löser det..

Jag som hade tagit hem 2 filmer jag tänkte se på för jag trodde det skulle regna idag. men det kan jag ju inte göra nu! Måste gå ut på en prommis med bejjan och en springtur ska också hinnas med. Japp, så fåre bli! :)

Ikväll åker jag hem till övik iallafall, ska bli så härligt att sova i samma säng på karln och få vara hemma!:) ¨



- Ungefär såhär känns det så fort jag vaknar upp när jag sover..


-hmm..


- Allvarligt? hittar dessa 2 plus en slalombild som är lika jävig! SNÄLLA marielle, vad önskar du dig mer? :)

HEY.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0