Tisdag.

Ber väl om ursäkt igen då för min dåliga uppdatering! MEN. skulle blogg.se kunna fixa en app så man kunde blogga från mobilen så vore det ju fantastiskt. Sitter ju aldrig vid en dator längre, det behövs ju som inte! :p
Jamen, I helgen så firade vi jonas som fyller år nu till helgen. Åt tårta och var ut och åt! mysigt! Sen stannade Mimmi kvar och vi gjorde stan en sväng på söndagen, efter det blev det hem mot ullånger och se på Alags matchen som inte var mycket att se :) Sen igår så jobbade jag 6.45-14.45.. Efter det åkte marre och jag till mig! Var skit mysigt. Vi började att åka på colorama sen åkte vi på coop och handlade, chirre,dirre,götta m.m.. och ÅT. och ÅT. Skit gott vare!
Nu ska jag gå ut på en prommis.. Blir ju inte nå piggare av att sitta här! :) Ska åka och jobba sen med. så...... uppdatering imorgon troligtvis! ;) HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0