Noll energi.

Japp, så känns det nu. Ingen energi till nånting. Orkar inte gå och hämta bilen, orkar inte ut och springa, orkar inte ut och gå. orkar inte äta frukost, orkar definitivt inte åka till ullånger och jobba idag.. Orkar typ ingenting!
Men som sagt jobbade hela förra veckan så då gjorde jag ingenting, vilket resulterade i att jag inte skrev något. Tycker själv att det är drygt att läsa bloggar om det är ett inlägg som "hej. har gjort det. hejdå" Känns meningslöst. då är det lika bra att vara tyst! :)
Igår var jag hos Ida Unander, hade skit mysigt, åt ost och kex och såg på idol och hämnden. Sen när jonas hämtade mig så körde vi på en död grävling och jag höll på och dö, vart skit rädd. hahaa, tur den var mosad så inte det blev nåt på bilen.. hehe!
Jag lovade K-I igår att jag skulle lägga upp bild på magen! Så jag gör väl det då! :)
- Sådärja! Nu ska jag dra ut och gå, om jag orkar komma upp från soffan nångång! HEJ

Kommentarer
Postat av: K-I

Tack så mkt ;)

2011-09-27 @ 12:56:05
Postat av: matilda

men myyyys stumpan! du är så vacker =)

2011-10-02 @ 09:43:33
Postat av: Malin

Gu va mysigt malin, fin magen din! :)

2011-10-04 @ 15:03:23
URL: http://mnordmar.blogg.se/
Postat av: Jennifer

åh..mysmagen!!

2011-10-05 @ 15:46:43
URL: http://justjc.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0