morrnmorrn

Vilken underbar morgon! Jonas sa till mig igår när jag kom hem att han skulle bjuda mig på god frukost idag för att jag inte fick frukost på sängen igår ;) Så imorse så klev vi upp och for på Hotell Scandic och käkade frulle. Åh, så jävulskt gott!! Älskar hotellfrukostar och man äter ju ihjäl sig! Lika bra det! När vi hade ätit skjutsade jag Jonas till bjästa för han hade samling då, sen då jag kom hem så gick jag och bejjan ut på en liten prommis! Vi ska ju på hockey snart och då kan hon gärna få sova! ;) Övik hockey vann ju sina matchen igår (överlägset) Så dom är i final idag mot sollefteå. Så jag pontus och mamma ska dit och kolla!
Ikväll stänger jag igen, Hoppas det går lika bra som igår! Hehe! Sen ska jag längta till nästa helg, då jag äntligen är ledig! wiho :)
Nu ska jag börja göra mig iordning! TJARÅ!
-mmmmums!
Justdet, skriver väl grattis här med då! GRATTTIS MARRRE!! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0