Hey!

heyhopp! Äntligen helg tänker dom flesta, men inte jag, får vänta tills en hel vecka till innan jag får vara ledig nåt... bluä!
Nemen till gårdagen, Matilda kom hit och vi shoppade en jädra massa timmar! Så det brände lite i plånboken. Men var lite saker jag behövde också, Ett par höst skor och en present till marre! Resten vet jag inte om det var så nödvändigt ;) men vad gör det! Efter Matilda åkte hem vid 6 snåret, så kom Karin in till stan med också for vi och köpte pizza, och fan så gott det var!! Och fan vilken bra tjej hon är den där Karin! <3
Idag ska jag slappa lite, hade bleve lovat frukost på sängen, men det ser mörkt ut eftersom han alltid sover mycket längre än mig.. Ikväll ska jag stänga på OK, ensam från 17-21. uh, känns lite drygt! ;p
Inget regn här än så länge iaf! tro om det håller i sig!
Hade lätt kunnat trycka i mig andra halvan som jag kastade bort igår.....

Kommentarer
Postat av: Karin

Pusspuss!

2011-09-10 @ 14:21:09
URL: http://viklundk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0