Bm

Ska äntligen till barnmorskan idag. Var sjukt längesen! Så det ska bli skönt att veta att allt ser bra ut! Igår var jag hos Karin och grattade henne. Herregud vilken fin vän jag har<3! På fredag kommer ida ö hit och vi ska gå på bio woho filmen kommer äga:D och även sällskapet! Sen blir det ramsele hela helgen!


Är förvånad. Säger som Elina och Karin, det är skillnad på kompisar och vänner, verkligen!
För mig är det en självklarhet att vet man att en vän! mått dåligt, även över en skit grej så kan man höra av sig. Det tycker jag iaf! Punkt. Hörs! Hej!


Just de, vecka 26 idag!


Kommentarer
Postat av: Karin

<3 !

2011-11-16 @ 17:24:48
URL: http://viklundk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0