Torsdagsmys

Blev en stressad kväll igår, mycket som skulle göras på modellerna och lite struligt. men det var det värt. vilken grej det vart när anton plus modeller skulle upp på scen. fett nice! När jag väl kom hem igår så hade jag inte hunnit äta någon middag. så skulle åka och handla. gissa vad middagen blev, jo chirre o dirre. satt fint! köpte några färdiga pannkaker också jag tänkte äta.. men det åt jag till frukost imorse istället, GÖTT :)
såhär såg jag ut igår. kulig tjej
Idag har jag inte hunnit gjort så mycket, varit ute och sprunge, och ska nu duscha sen dra ner på stan och köpa present till mamma! :) Sen ska jag laga lite godmiddag, blir toorsdagsmyys idag, innan jag ska dra till ullånger och stänga med mia. Är faktiskt lite nervös, haha! Imorgon så kommer som sagt mamma hit, ska följa henne till Ida U. Hon ska klippa sig hos henne imorgonbitti, sen ska vi väl softa oså, sen åker jag nog med henne till ullånger eftersom jag ska stänga där! nirrenirre! men, duschen vare!!
åh värme och utlandet....
kärlek.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0