hårfärgning + jobb..

.. har min helg bestått av! Mamma skulle ju klippa sig och färga håret i fredags.. så blev de impuls och jag färgade också. det kommer väl en bild på det, riktigt rött iallafall! Blev väldigt nöjd!:) mamma blev också jätte fin! På kvällen på fredag jobbade jag ju, 17-21. gick faktiskt bättre än vad jag trodde,kom ihåg ganska mycket. glömde en sak på kvällen och det var inte så farligt :) hehe. När jag hade slutat så hängde jag nå timmar med Pontus,börnis, eric och s vesse da man!

Igår så åkte vi iväg på match. 3-3 slutade det. var ju regnigt o jävligt så var inte så jätte bra plan o spela på, högt gräs med, YES!!!! =)=)=)=)=PP=P=P=P=P.. hehehhehe! Sen på kvällen så såg jag,marre och lover på MEGAMIND, ganska kul film och åt massa chirre o dirre o götta!

Idag åkte jag och lover ner till kotten o marre, kotten fyller år idag, åt alldeles för mycket tårta. och nu ska vi fira morsan som fyllde i fredags. tårta hela dagen plus grillat! GÖTTE! bjuppar på några bilder från gammdatorn! :)


naajs...


söta tjejer!

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0