återigen helg!

Jahapp, då vare helg igen. jäklar vad veckorna flyger iväg! Igår när jonas slutade så åkte vi upp till skogen och sjön där vi brukar gå med bejjan. åt middag ( blev subway, GÖTT ), satt och myste och så! sen såg vi film och myste ännu mer!
Idag har jag hunnit med o springa och ätit frukost, inte så mycket mer. Ska snart börja packa, vi åker ju till ramsele över helgen. Eller till nordsjö, till jonas stuga. Ska bli mysigt! Får se om jag kan tvinga med jonas att åka till ullånger på söndag så jag får se herrmatchen! kan bli svårt.. Men vi får väl se!
- i måndags när jag var hos karin. Yes, hon har en heavy cat. (välbyggt?)
söt bejsan på promenad!
- en dålig bild på resultatet av håret! kommer bättre jag lovar! :) baibai!!

Kommentarer
Postat av: Kak

Snyggjävel! SMEK!

Ja, du har så rätt. Han är välbyggd ;)

2011-05-20 @ 13:48:52
URL: http://viklundk.blogg.se/
Postat av: anna

Tack bkíz:)

2011-05-23 @ 11:14:24
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0