Äntligen sommar..

Ääntligen är det lite värme här. Så otroligt skönt att kunna gå ute i shorts, träna i shorts. uj, så underbart! vad händer annars då? nja, inte sådär värst mycket. jag är såå dålig på att uppdatera haha. Men plötsligt händer det! så jädra gutt ju! sitter precis nu och kollar igenom gamla bilder & kommentarer på bilddagboken.. haha, tider det! Alla tyckte att alla var sååå snygga, modeller, "jag vill se ut som du" .. minns att jag skrev det till ganska många iallafall.. haha! sjukt! Men annars då, vad händer i veckan?
Imorgon ska jag sminka 8 modeller. Antons kollektion släpps imorgon kväll, och jag har ställt upp på att hjälpa till! :) Sen torsdag och fredag ska jag stänga på OKQ8. Shit var så längesen jag var där och jobbade. Tur jag fick stänga med Mia på torsdagen också så kommer nog allting tillbaka! :) Men kul ska det bli iallafall! roligt att träffa massa folk som man alltid gör då man jobbar på OK.
hm, vad mer? Jag var på sjukhuset igår och gjorde ekg när jag cyklade, och ultraljud på hjärtat. haha, blev hyfsat slut då jag skulle cykla. skulle ju köra tills jag absolut inte orkade mer.. pffeewwwh!! Iallafall, fortsättningen blir att jag ska åka till umeå och kolla mer. Doktorn hade något han trodde att det var som var fel. Skönt att äntligen få ha en vettig doktor som iallafall kommer fram till något istället för att jag skickas hem. Men, det var tydligen lång väntetid.. Känns ju drygt. men det blir väl av tillslut! Nu ska jag åka och handla Köööörv, det blir de till middag idag.. är ju medlemspris TIO KROONOR ENDAST på coop! yes! haha, sen ikväll blir det träning! :)
Bjuppar på en gammal bild.. haha söt cheyyy!
och min sööta älskling!!

Kommentarer
Postat av: Kak

PUSS!

2011-05-10 @ 22:37:41
URL: http://viklundk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0