heyhopp!

när jag vaknade upp imorse tänkte jag att åh, sool. va skönt nu ska jag ta bejjan på en långprommis.. när jag väl har ätit frukost och fixat på mig kläderna för att gå ut.. hur skönt var det då?? det blåser ju så fruktansvärt!! Urs, blev iaf en prommis men inte så lång som jag hade tänkt mig sen övningar på pilatesbollen. ..
Igår jobbade jag, sen var ewa här för en liten sleep-over. Vi blev bjuden på goo mat ( thaaank you! ) sen då vi kom hem plockade jag hennes ögonbryn och hon slog mig inte. det gick ju faktiskt bra! ;) sen var den bedtime, somnade som en stock men ändå lika trött idag, och ont i halsen.. orkar inte bli sjuk igen, har ju varit det bara för en vecka sen.. blää! Snart ska jag iväg och jobba igen! Ska se om jag snart ska pallra mig ur soffan och duscha och fixa till mig lite! Imorgon åker jag och jonas till sundsvall och bor där tills på söndag :) mys. För på lördag är det tydligen dags för VND att göra entré så ska dit och sminka några glamour-kvinnor! kuligt värre! CYaO!
Snubblade även över denna bild.. just såhär tänker jag att semestern ska bli. Massa mys på stranden, pussar & kramar i sanden. Ska bli så himla skönt! Nog för att jag har det hemskt "skönt" här hemma också, med min älskade:* åh, du gör mig så glad! och jag är så kär, har aldrig känt som jag känner för dig,jonas. PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Ewa

å nu ska fröken Viberg vara hang around till VND, och kanske avslutas helgen med att du är en fullvärdig medlem. Det vore väl heeelt fantastiskt!

2011-03-03 @ 22:02:51
URL: http://slevewa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0