hejhejhej!

mycket uppdatering, men jag gör ju vad jag kan hehe! haft en super helg iallafall erika och erik kom hit i fredags och åkte hem imorse, vi har mest sovit, slappat, tittat på fotboll och ätit gott! :) snart ska jag åka iväg och jobba! gud vad jag trivs på mitt jobb, så kul! ska även åka till umeå imorgon och sova hos ingrid, sen på onsdag ska jag jobba på rabalder där, dom öppnar en ny butik där, så då fick jag åka dit och hjälpa till med kassan och sånt! ska bli himla kul! synd jag missar träningar bara, men kan ju träna själv, såatteh! justeeeee, 10 dagar kvaar!! nästa fredag ligger jag och min älskade och fler godingar på en strand och steker! ska bli så jädra göttt!
slänger upp 2 finfina klänningar från elise ryan, åh dom är så fina!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0