Take a breath, take it deep.

får väl ursäkta inlägget igår hehe. Men ibland finns det saker som är mycket lättare att skriva än att säga med rena ord. Varför är det så? Finns så mycket man skulle vilja säga och berätta. Men aldrig gör.

Iallafall, trodde jag skulle sova bort det negativa i mig. men icke, det sitter i, fortfarande. finns väl kanske någon gömd anledning till det.

Idag har jag iallafall varit till bjästa med karin och köpt tyg så imorrn blir det att sy! jag siktar på en finfin klänning som jag kan ha när vi åker utomlands :) Om jag klarar upp de! haha!

Nu ska jag snart åka ner på jobbet. skönt att få komma hemifrån och träffa lite trevlig folk (som handlar, höhö) sen ikväll blir det nog att sova tidigt och se om det blir bättre imorgon, det blir det säkert eftersom jag ska hänge med karin! :) :*



men good baiii


Kommentarer
Postat av: Kak

Puss!

2011-01-21 @ 17:01:42
URL: http://viklundk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0