sista dagen på tonåren!

jaha, nu ska jag också bli stor. va kuuul! :) Idag var jag ner på stan en sväng och tittade när Anna gjorde tatuering och hål i örat som jag har haft! tatueringen blev skit snygg!! Blev sugen på en till jag med.. hehe man ska inte göra en. då vill man bara göra fleer! :)  Sen så kom karin och vi sprang runt en sväng lite snabbt eftersom bejjan var ensam hemma och hade varit det ett tag! Sen hämtade vi upp henne innan vi skulle och handla inför morgondagen till tårtor och shit! Det blir bra! Jamen glöm inte och gratta mig imorgon då! hehe! Nu ska jag snart dra mig mot ullånger! Senare ikväll är det träning! sen hem och städa lite mer :) Imorgon bitti kl 10 ska jag åka och få en sminkning på mus. ska bli så skönt att slippa sminka mig själv! :) Men hörrni vi höres någe! Tjaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0