hejhoppsan!

Roliga rubriker, not. Menmen, sitter och väntar på att tiden ska gå, jag kliver alltiid upp för tidigt då jag ska iväg någonstans, t ex som idag då jag ska på jobbet, sitter jag vid datorn och slår ihjäl 40 min. Fett drygt! hade dessutom en riiiiktigt dålig hårdag så fick sätta upp de, blev sådär.. och sminket blev också dåligt. lite less, sen har vi ingen frukost så jag är jätte hungrig dessutom! Jamen som sagt, jobb idag till 18! Dessutom missar jag våran första "fotbollsträning" ikväll. det är tråkigt.. menmen! Vi hööörs kraamän

Kommentarer
Postat av: Anna

JAAA det måste vi fan göra. fast ska ut näsatahelg med sara jag vill ut ikvällllll.....

2011-01-15 @ 14:12:19
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0