funderingar.

hej bloggen! Ska faktiskt lägga upp massa bilder då jag hittar kablarna till både kameran och mobilen.. alla dessa kablar och laddare man ska hålla reda på!! man blir ju bara gäälen! :)

Iallafall, idag har jag varit hos laila och vi har bakat bullar, blev mycket bra och gotttt! Sen blev de träning med laget. kulkul! nu ligger jag i soffan faktiskt. Jonas ligger i sängen , och bejjan. Och jag ligger här? Är faktiskt på piss-humör idag. ligger och funderar på allt och hittar fel i ungefär allt. Tänker fortfarande på samma jag skrev för ett tag sedan. jag har bleve så jävlajävlajävlajävla lat. dock har jag varit sjuk ett tag. men ändå, förut om jag var liite sjuk så kunde jag springa ändå? varför inte nu?? herregud, man får nästan skämmes!! Urs på mig, och allt som hör mig till. Vågar inte ens väga mig nu. har inte vägt mig på ett halvår. lär ju på en stor äcklig jävla chock när jag ställer mig på vågen. om jag någonsin kommer göra det meer.. dnjoiasjopadmklnklmddalk urs vilket drygt inlägg. stackars er som måste läsa det! ......
Nu ska jag försöka sova och jag tror jag sover här i soffan. Är inge roligt sällskap nu. HEJ DAAA

Kommentarer
Postat av: Kak

IMORRN SKA VI PÖSSES GÖMMAN!

2011-01-20 @ 23:45:19
URL: http://viklundk.blogg.se/
Postat av: Kak

IMORRN SKA VI PÖSSES GÖMMAN!

2011-01-20 @ 23:45:42
URL: http://viklundk.blogg.se/
Postat av: BK

Men seriöst Malin LÄGG NER?! spela roll om du väger 50 eller 80? Du är inte tjock och ser inte tjock ut det är fan huvudsaken att du mår bra och inte ser fet ut. Så LÄGG ner dina töntiga hetstränignar och träna när du är FRISK! och vem fan bryr sig om vad man väger egentligen?

2011-01-23 @ 15:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0