Fredag, och ett nytt år!

Nytt år.. Ny start?? på bloggen alltså? hehee! man kan ju alltid försöka! :) Tror inte jag skrev något vid jul ens.. Så en kort sammanfattning om jul/nyår!
Jul:
dagen innan julafton åkte jag och jonas hem till ullånger och hade myspys, sen kom jan och tog min älskling ifrån mig .. huhu! ;) Sen så var det julafton! började med att jag och pontus åkte på gymmet och gymmade så man kunde äta julmaten (godiset) med gott samvete! När vi senare skulle möta upp folket hemma hos poppe så kom jag på att.. kanske jag inte ska ta någon öl? någon snaps? och åka till ramsele på julaftonskvällen och överraska jonas ( och överraska ewa med bejjan) så, så blev det! och när jag väl kom fram så for vi till hans farmor & farfar där det var en massa mer folk, vi körde ett julklappsspel jag aldrig spelat.. skit kul var det!! var en underbar julafton både i Ullånger & Ramsele! :)
Nyår:
Dagen innan nyårsafton åkte vi till umeå till peär och äklys och såklart lille stradlin. Hade en supernyår också, var underbart att fira nyårsafton med min älskade pojkvän! <3  Blev ett julklappsspel(nyårsspel?) där också! lika roligt där! haha! :)
Just nu:
Är jag sjuk.. feber o jävulskap. älsklingen kom just hem från jobbet och samtidigt åkte han iväg på träning :( Men ikväll får jag laga mat till honom, blir en hembakad calzone med mozzarella,parmaskinka och nå kryddor. hoppas det blir gott! :) Imorgon ska jag åka till Kramfors och se på hockey! GO HONEY hehe! Nejmen ska åka dit och titta, och även kolla med Alex, så kul. har inte träffat henne på sjukt länge! Kanske slänger upp en bild på resultatet av pizzan. :)
Kramiiiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0