what about making in your own?

Jag stormtrivs på mitt nuvarande jobb, rabalder. Skit kul verkligen! Men samtidigt kan jag inte hjälpa att fortsätta gå i tankarna att starta eget. Det är något jag verkligen skulle vilja göra. Men hur svårt är inte det? klarar jag det? kommer det funka? Kommer jag vara tvungen att stänga ner så fort jag öppnat.. Tråkigt att det alltid är såhär man vill så mycket, men inte vågar.
Tänk om man skulle få välja precis det man vill göra, och få starta det från grunden precis som man vill ha det. Varför ska det vara så svårt?

Kommentarer
Postat av: jennie

det är inte svårt, mallan! bara du vill, så kommer det gå super. Har haft många planer att starta jag med och kommer nog göra det innan året är slut. Vad vill du göra? :)

2011-02-18 @ 20:07:52
URL: http://jennieliindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0