natursköna eller vad dom brukar säga om ramsele!

iallafall, nu är vi i ramsele! skönt att få komma hemifrån och få god mat, som jag fick beställa, även denna gång (förra helgen fick jag bestämma lax och pot, m. skagenröra) och idag bestämde jag fläskfilétacogratäng (?) vad det än heter så är de as gott!
Just nu sitter jag bara o väntar på maten och att jonas och jan ska komma hem så vi kan äta då! ewa "boan" näslund sitter och myser på med bejjan bara!
Imorgon är det ju cup, så de blir en tidig kväll ikväll. var ju jätte förkyld i förrgår sen så köpte jag ett nytt läkemedel. och de funkade verkligen. shit, är inte alls lika dålig idag, nästan hel frisk förutom att jag är lite snorig och täppt. menmen nu vankas det mat! TJING

Kommentarer
Postat av: Ewa

Ja fast nu blev det ju inte maten den du beställt,jag tänkte så här: om jag sparar den kanske ni kommer snart igen :). Sen vill jag uppmärksamma fröken på att Natursköna Ramsele är ett vedertaget begrepp som används av alla som har koll.

2011-02-20 @ 09:43:05
URL: http://slevewa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0