hallihallå!

Gud.. jag förstår faktiskt hur jag ska kunna blogga varenda dag. jag gör ju nästan ingenting? Har man ingenting och skriva så borde man kanske inte skriva alls? man behöver inte göra 3-4 inlägg per dag om man inte har något att säga! Så de så! Men nu har jag väl lite grann att skriva iallafall! hehe!
Nåväl, Igår ringde ida mig för hon mådde dåligt och bad mig hämta henne på skolan, så det gjorde jag. vi drack kaffe sen fick jag dumpa henne någon annanstans för jag skulle ner på stan och möta upp marre! :) Vi gick på stan jag shoppade en kaffe, hon shoppade mer saker, massor av fiiint! spec jackan! skit snygg!! Sen åkte vi hem hit för att dricke lite mer kaffe och hundarna lekte. höll på o riva vardagsrums bordet! hehe men det var kuul! Så skönt att se när vovvarna leker och har kul! :) 
Jag gillar henne jag!
Idag har jag inte hunnit med så mycket än, mår illa i magen som jag gjort sen i söndags, skit knäppt. hoppas det går över. Ska ju hem på träning i eftermiddag, sen till IKEA med mamma imorgon! Även så ska ewa få ta hand om bejjan imorgon tills lördag, jag och jonas åker nämligen till ramsele på lördag, och stannar där tills söndag, Känns bra. ska ju ändå ha träning på kuben på söndag eftermiddag så blir ju 2 flugor i en smäll! ska bli så kul att få spela fotboll på riktigt. Nästa helg har vi ju cup där! kuligt värre! Nu skäller bejjan.. undra vad hon vill. Vi har nyss varit ut så ja vette sjutton vad det är med hon när hon skäller hela tiden? åt allt och ingenting. lite jobbigt att måsta bli arg på henne hela tiden. Men tur att hon blir tyst när man skällt ut henne sen kommer hon kryypandes tillbaka och fjäskar! ;) nejmen, nu kommer snart jonas hem på lunch, undra om man ska spela lite mario med'n då! vi hörs väl nå meer, slänger upp en bild sen jag fyllde 20 också, på sminket. så snyggt!

Kommentarer
Postat av: cammie

fina ögon

2011-02-10 @ 19:34:21
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: Ewa

Om vi börjar med helgens planer håller jag helt med, att jag dessutom får en bonusdag med min favoritbejjan gör ju det hela ännu bättre. Sen kan jag tänka mej den makeupen när det blir dags för vår glamourhelg. Att göra ingenting är en konst, så var rädd om den!

2011-02-10 @ 21:02:13
URL: http://slevewa.wordpress.com
Postat av: Marre

Jej! Bra Malin mera inlägg ;)

2011-02-10 @ 22:12:59
Postat av: Anna

Tack så mycket! :) typ 3 mil från Ramsele, men Erika kanske skulle hit imorgon, du kan ju höra med henne.. Vore skojj och ses! Puss

2011-02-11 @ 09:18:13
URL: http://acjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0