halsont vafan

jaja, jag som trodde att jag skulle må bättre nu idag som var så duktig att skippa träningen igår, näärå, det är ju fasen värre. hatar verkligen att vara sjuk.. och att ha huvudvärk och ha en vovve som är uppe i as och vill gå ut och leka hela dagarna gör de inte bättre! Meen, hon är ju så söt så jag kan ju inte bli less på henne <3
Idag är det iallafall super väder! Göttans de! :) har suttit ute med bejjan i solen ett tag innan hon tyckte de blev för varmt =)
Från och med idag ska jag iallafall sluta med en sak och få längta till en annan! Hoppas det går bra för det skulle göra allt komplett! :* hihihihihi hemlizzzz
nu ska jag fortsätta längta tills jonas kommer hem från jobbet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0