you are my everythingm you are my dreams come true. oh baby how I love you!

Hellihellå!

Idag kom mamsen till övik, hon skulle köpa julklappar, så då passade jag också på! :) har nästan köpt klart alla förutom till pontus,mor & den lilla gullisen! Det får jag fixa snart!  Iallafall gick jag in på BIK BOK en snabbis och såg ba " 50% på hela butiken" bah shiiit!!!! JAG SKA SHOPPAA!!!!! hittade jag något?? ett par leggins.. vanliga... svarta..  tummen ner för det.!

Sen då jag kom hem var jag ute och sprang, sen när jag kom hem hade snyggingen min lagat mat, köttfääärssss & spagetthhi! göttgöttgött!!

Sen ikväll har jag lagt in lite klappar sen inte så mycket mer, skällt på lillfisen som har varit hemskt jobbig.. men gillar henne ändå ja!!

IMORGON ÄR DET FEST :D och jag är såå taggad, ska bli så sjukt roligt att få parta med karin & elina! :) <3 vi ses då brydar! :))






kramiz <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt vovven:)!

2010-12-12 @ 15:28:58
URL: http://mnordmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0