shit, snart helg igen!

Alltså herregud vad veckorna går fort. och nu har det kommit massor av snö = snart är det jul! najsbajs!
I förrgår åkte jag och Bailey till Ullånger, och igår kom lilla gullisen och joinade! ååh,då vi hade lite snöbollskrig/mulningskrig ? haha, vilket som var det skit kul! lovelovelovelovelovelooooove
lite senare på kvällen kom BK förbi en sväng, men då hon såg att vovsen var med så verkade jag inte alls nåå intressant? faanåå.. menmeen!
Inatt har jag sovit som en gris-skit.. vaknat till och från. tillslut klev jag upp vid 6 och mådde skit alltså, yr,illamående,huvudvärk.. efter ca en timme blev jag tvunge att springa på toan då det (på fullaste allvar) sprutade ut på alla vägar alltså... bläää, så känner mig heeelt tom nu.
Nu väntar jag bara på att älsklingen ska komma hem från träningen.. sen måste jag nog sova, så trött! Hoppas verkligen jag mår bättre imorgon..
kramiizz

Kommentarer
Postat av: BK

Men vadååå. Du pussades ju bara med den lilla gullisen i soffan vad ska jag göra då? :(

2010-11-11 @ 19:24:00
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0