ny vecka, nya tag!

hejsan!

Sorry för den hemskt dåliga uppdat. har mått illa och varit på kasst humör, så har egentligen inte haft någonting alls att skriva. Nu är det tisdagsmorgon, uppe i tid som alla övriga dagar! Ganska skönt ändå nu när man har valpen att man kliver upp i tid och lägger sig i hyfsad tid! :)

Igår hade min kära kära kära vän Karin kakis baby sin föödelsedaag! :D (skulle ha taggat din blogg och dig men jag vet inte hur man gör? haha!) Det blir nog födelsedagsfest på fredag hos henne, om mamma vill sponsra och det hoppas jag för det skulle ju vara såå kul!!
TILL DIG KARIN !!! du får din Ernst!!!! hoppas det var den bästa pressen!! ;) häöhöhö

kramizzz

Kommentarer
Postat av: Kak

Fyfan va underbar du är. Jag blir rörd och lycklig. SMEK ! <3

2010-11-16 @ 15:14:06
URL: http://viklundk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0