mycket bus.

Shit alltså, Igår var Bailey helt galen på kvällen, har aldrig sett henne sådan. haha. Samtidigt helt knäpp.. Men idag verkar det vara bättre! pfeew, tuur dä! Har städat lägenheten idag så det luktar så fräscht! Nu ligger både jag och bailey i soffan och bara väntar på att jonas ska sluta träna så vi kan åka till ullånger! Ska faktskt bli skönt att åka hem! =)
Ska bli bjuden på go middag av mor&far idag, göttans, det är ju riktigt lyxigt att slippa göra mat när man inte är van vid det. Menmen, det går ju bra ändå! =) Senare ikväll så får jag se vad som händer, Marre ville att jag skulle följa till jens och jennifers inflyttningsfest men får se om jonas ska stanna också, då blir det nog bara en hemma kväll!
Imorgon ska bailey få träffa troja igen, och även kenzo, spännande! :)
fan, jag är ju riktigt duktig på att uppd. eller hur?! hehehehe HÖRS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0