love mycket loove!

har jag berättat att jag är kär? :))) I jonas brorsson. ojoj vilken karl! Nu vill jag inte att karin ska tycka att jag är en sån där liten toffel som är föör kär och fööör töntig! för jag är  rätt häftig också! Pluuuus att jag hade planerat att ha värsta utstyrseln på fredag för dig babe! Som skulle bestå av ; Guitar, peruk, blackoutfit. och Hello I'm Johnny Cash.. Meeeen ICKKKEEE,gitarren var broken.. hittade inte peruken. Så sjukt mkt bajs, men nu vet du iallafall att tanken var god! haha! ;)
Iallafall..
Idag har jag varit i Ullånger. Mest varit hos Marrebarre! Vi har ätit lunch, svingott för övrigt!! Sen även sprungit en långtur! Ger en extra klapp till marre för hon var såå duktig!! :))))))))) wihaaaa!!
Ikväll har jag bara väntat på att jonas ska komma hem, men det gör han ju aldrig ;o kommer ha somnat för längesen!:)
menmen, SEEES ! kramiz

Kommentarer
Postat av: Kak

Haha, räddningen till att du inte ska vara en mes är att Jonas är hockeypajk! annars har det varit kört för din del - han väger upp den lilla detaljen. Skoja ;) du är kung, och det vet du!

....jag hoppas att du tänker sjunga lite johnny cash iallafall ? ;o

2010-11-18 @ 00:25:30
URL: http://viklundk.blogg.se/
Postat av: marre

Snart blire springis igen malin ;) / Marre

2010-11-18 @ 15:19:03
Postat av: Nicolaivilma

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2011-12-08 @ 06:42:05
URL: http://nicolaivilma.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0