helg!

hellåj!
Igår var som sagt laila här och senare på kvällen kom carro och sandra för lite torsdags-mys! Vi åt massa gott och hyrde en film "frozen" riktig obehaglig film, hyfsat bra! :) Idag har vi gått på stan och blev less efter typ en timme.. Så blev en kort tur sen åkte jag hem till lover! Träffade även majs/toralf/maja på stan, NICE <3
Har nu precis varit ute och sprungit, det gick faktiskt riktigt bra idag och det kändes som om jag kunde springa hur långt som helst och hur länge som helst! så schööntth!!
Ikväll ska jag och jonas ha mys-kväll. Det behövs nu känner jag <3 crazy in love.


Justdee, Idag tvättade vi Baileygumman för första gången, slänger upp några bilder på henne under dusch-timmen ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0