hejsanhoppsan!

Hoppas ni har haft en bra helg! Det har jag haft! I fredags var vi som sagt hos karin och det var sjukt roligt! älskade att jag fick en "goodie-bag" och att karin var tvungen att ringa elinas pappa.. haha!!
I lördags så hade jag och lover en riktigt mys dag!! heela dagen! :) Sedan igår så bar det av mot ullånger! Det blev en springtur med Marre först, sen tänkte vi åka på ica och köpa nåt att äta, men då helt plötsligt så blev det att vi köpte toast på OK och gick hem o bakade lussebullar! ( som förövrigt typ är slut nu?? ) 
Efter det så var det kickboxning, så skönt att svettas RIKTIGT!!

Idag har jag som inget planerat men det ser ut som satan i lägenheten så ska nog städa.......... wiiiie!

Sen imorgon så ska jag jobba!:)

kramizz

Kommentarer
Postat av: Kak

Hoppas du fick användning för allt i goodie-bagen ;)

2010-11-22 @ 13:27:44
URL: http://viklundk.blogg.se/
Postat av: malin

En vesuvio utan skinka och pizzadeg..;)

2010-11-25 @ 14:15:48
URL: http://mnordmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0