bläblu!!

Kvällen igår var KUNG hos karin! det kan jag säga! :)) en massa trevligt folk, I LIKE! dessutom är jag inte bakis heller. det är skönt! men alltså, har så mycket rat jag vill skriva ut nu, om folk och om annat. men synd alla kan se det, så jag kör en sån här tråkig lista istället!

Namn: Emma Malin Viberg

Piercingar: Naveln,bröstet & 3 i örat

Tatueringar: 2 stycken, en på foten och en på revbenen.

Längd: 169

Skostorlek: 39

Hårfärg: brunt med några ljusare slingor

Fräknar: Jaa några st!

Motto: carpe diem

Kär? Ja

Önskar du att du bodde någon annanstans? Jaa!

Tycker du att du är attraktiv? Ibland, men inte äre så ofta äh!

Vilken parfym använder du? DKNY

Gillar du att tvätta? nee

Gillar du berg- och dalbanor? ja svinkuul!

Senaste...

Filmen du hyrde? Beck-levande begravd tror jag

Filmen du köpte? walk the line!

Låten du laddade ner? vet ej

TV-program du såg? According to jim <3<3<3


Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Ja

Gråtit över en flicka? Nej?

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? näjje

Blivit arresterad? nepps

Träffat någon från internet IRL? Japp

Antal...

Gånger du varit kär? på riktigt 2!

Gånger ditt hjärta brustit? en

Hjärtan brustet på grund av dig? nja jag tror inte de?

Tjejer du kysst? tappat räkningen!

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? oj det är mångaaa!

Gånger ditt namn varit med i tidningen? veteej

Senaste...

Boken du läste? satc, the carries diarys

Personen du fick e-mail av? ??

Personen du fick brev av? agria hehehe

Personen du fick sms av? jonas

Saken du köpte? en ananas!


Kommentarer
Postat av: Kak

detvarkungkungkung!

2010-11-20 @ 15:46:59
URL: http://viklundk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0