hallihallå bloggish

har haft en trevlig helg! mycket fest, mycket fotboll, lite sömn!:) vaknade imorse och hade STENont i halsen, så åkte till doktorn och fick reda på att jag hade halsfluss.. IGEN!? aja så nu blir det pencillinkur i 10 dagar.. drygt missade jobb ikväll också så stackars marre fick lov att jobba, puss på henne iaf! känns som om det kom vääldigt olägligt.. har så mycket i skolan nu, redovisning i 2 ämnen, prov i 3 ämnen. projektarbete rapport.. fyy men idag är det prick 2 veckor kvar tills jag och min erika åker till grekland, ska bli så sjukt underbart med den bästa bruden! :) nu ska jag åka på ok och hyra film och sova snart.. är så sjukt slut, kramizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0