super helg!

vilken rolig helg jag haft:) fredags kom de massa folk och vi åt tårta och öppnade presenter, drack lite och spelade spel!:) sen på lördag jobbade jag till 13. Sen åkte jag och gymmade och sen duschade jag direkt då jag kom hem och packade och åkte till BK där hon och KI väntade med mat o grejjer och PANNACOTTA! mumsigt! sen fic jag fina presenter av dom med ;9 hihi! sen så drack vi massa och spelade spel så kom börnis och hämtade oss så åkte vi till Hsand jag och Ida drog på krogen och anna åkte till sin pöjk! rolig kväll men tidig!  :) tur jag inte var lika bakis som ida var idag haha! ;)  PUSS PÅ ER TJEJER<3
en liten lista hinner jag också med :)

Dagens humör: bra men lite fundersam!
Dagens frisyr: gårdagens haha
Dagens klädsel: leggins och en tröja
Dagens planer: inget, SOVA :)
Dagens vill ha: pengar,sommar och mys!
Dagens längtan: studenten
Dagens beroende: vatten!
Dagens tråkigaste: att jag är så fundersam antar jag!
Dagens personer: K-I och anschen!
Dagens irritation:  bah inget spec
Dagens händelse: haha en kille som försökte flyga samtidigt som han skrek "gimmie,gimmie,gimmie" mohaha
Dagens låt: allt med ELI MATTSON
Dagens vän: KI
Dagens saknad: inget spec
Dagens onyttiga: doonken
Dagens dryck: vatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0