Lets play a love game

jaha, åter söndag igen! har inte gjort så mycket i helgen. I fredags åt jag på cecars med börnis! sen spelade vi kort och spel på kvällen! I lördags jobbade jag 8-13! gick bra , första gången jag var med på en öppning! Svårt med spelen och det, mycket att hålla reda på! haha hur ska det gå? :p

Sen på kvällen skulle patrik skjutsa pontus till kramfors, för han skulle på klassfest sen ut på kramm. Så vi åkte förbi och plockade upp daniel på vägen! Sen hämtade vi pontus vid halv 3 och åkte hem. somnade vid 7 imorse och vaknade 10... så är gode trött nu vill jag lova! så blir att packa ihop saker till skolan imorgon sedan lägga sig sängen och bara måå! Idag har jag inte gjort så mycket heller. det enda vettiga är att jag har tränat. boxning igen! jobbigt med så kuul! och nu är det bara 4 dagar kvar tills jag fyller 19, tjoho... varför inte 20? jaja det kommer , det kommer! Så godnatt allihop! Kraamizz

I wanna kiss you, but if I do then I might miss you babe.
It's complicated and stupid. Guess he wants to play, a love game.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0