grattis till mig sjäälv!

japp, fyller år idag, 19 år! hehe stor jag är ;) Nejmen.. idag har det inte hänt så mycket mer än skola och att jag gjort lite tårtor!:) Igår var några här och firade mig fick pengar, present kort och kläder!:) Ikväll blir det träning och lite plugg. Sen imorgon så ska jag ta med mig tårta på skolan och bju klassen på lite gott! sen efter så kommer alla kompisarr och firar mig så blir väl att umgås med dom hela kvällen! sen på lördag så ska mina bästa tjejer fira mig, Ida och anna!:** det blir säkert superkul! plus att jag jobbar 8-13 på lördag! Så ser min helg ut! :) så är nog ganska upptagen för att blogga.. vi får se! :) KRAMIZZ


Här är förövrigt en bild på  Erika då vi hade 60 tal, vilken SNÄCKA eller hur?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0