ge mig lite mer, ge mig lite mer att jobba med.

tjoho allahopa!

första dagen för mig i skolan idag.. hade 3 slappa lektioner och vem är tröttast i världen och inte orkar nå mer skola? - Jo just precis, JAG! blää, känns så fruktansvärt jobbigt nu.. Iallafall, väl hemma från skolan gick jag in till OK för staffan skulle prata med mig. Så nu är det fixat, blir att börja jobba där, har jobbat ett bra tag på ICA nu och får inte jobba någonting nu på helgerna så det känns mycket bra! så ska börja gå dit några kvällar nu efter skolan och lära mig lite. Sen ska jag börja jobba efter 1a februari :)

Tatueringen känns super bra som jag sa igår! men gör lite ont men, smällar man får ta!:) Ikväll ska jag plugga masssooor! måste få ett VG iaf på det här provet.. kan bli svårt eftersom jag börjar plugga på riktigt ikväll.. typiskt! =p

Imorgon efter skolan åker jag och BK till KI :) har precis varit ner och köpt lite mat och grejjer så man klarar sig eftersom inte KI har någonting som vanligt;9 haha! sen efter skolan på torsdag tänkte jag gå till OK och lära mig lite, så stannar där från 17-20 som det ser ut nu! så vi hörs väl kanske något imorgon, annars så på torsdag kväll! :)

KRAMIZZ

Kommentarer
Postat av: Karin

UPP MED BILD PÅ TATTOOOOON ! ;D

2010-01-12 @ 17:09:48
URL: http://viklundk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0