fredag, och helg!=)

hejhallådagboken!
Imorse vaknade jag med ett ryck och typ " vad är klockan? är den mitt i natten?" kollade på klockan och klockan var kvart i 9.. ooops! så jag försov mig, och jag som skulle köra ner. men pontus hade tydligen tagit sig ner på nåt vis ändå! tur det! åkte iallafall in på skolan till 11.. kom dit, hade inget att göra.. åkte hem? jävla värt att åka dit överhuvudtaget! hehö, blev som lite småless.

Ikväll ska jag ner och käka på cecars med börnan, kanske en skinkrulle med kebabsås? eller en kycklingsallad? får se vad det blir för gott! sen ikväll vetjag inte riktigt vad det blir, kanske nån spelkväll eller något? får se!:) Alla mina kompisar ska ut imorgon, men har varit sjuk så länge nu så är lika bra att vara hemma så jag kan börja träna i veckan, FINALLY!! :) Så blir en lugn helg, kanske hinner med lite plugg också! om jag finner orken, vilket jag inte lär göra höhö! nejmen cyalater ;)
kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0