feeling sick..

uh vilken jobbig dag jag haft hittils.. tur den börjar vända till de bättre iaf :)

Började iallfall med att jag och mamma skulle ut på en skön tur imorse med sparken runt getberg. Men hann komma en bit sen blev jag less på att åka på den där jädra sparken så lämnade den och tänkte springa istället..
Hann bara komma en bit då jag kände hur ont det gjorde i bröstkorgen/hjärtat ( precis som förra gången jag åkte på sjukhuset. men ännu värre) så pappa fick hämta mig låg hemma ett tag och grinade som ett tok och hade svin ont. Så tillslut kom ambulansen och fick ta en jädra massa prover o morfin o grejjer innan vi kom iväg.. väl på sjukhuset fick jag ta ännu mer prover och ännu en gång stack sköterskan fel och rakt in i en sena! IGEN! så jävla ont det gör. haha! nejmen.. sen fick ajg vänta ett jädra tag till så jag och mamma låg och läste nå skit tidningar som var i rummet jag låg i. Sen ´kände han o grejjer. Men efter många om och men kom jag äntligen hem och nu mår jag bättre. lite yr och illamående men annars bra! :)

btw.. snart är det bara en vecka kvar tills jag gör min tattooo och min BK fyller 19 =D hihihi nicceee

kramizzz


Kommentarer
Postat av: Anna

jag tycker inte vi ska prata om min födelsedag, den behöver itne firas. det är inget posetivt med den alls den borde läggas ner,gömmas och aldrig återupptas jag ser helst att vi skiter i den.



MEN BK, VARFÖR HAR DU INTE SAGT NÅGOT? HUR MÅR DU NU?

2010-01-03 @ 23:22:52
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0