dålig uppd. som vanligt!

sorry! men är lite smygless på bloggandet nu.. har ingenting roligt att skriva längre, gör aldrig någonting förutom att jag är sjuk och pluggar och går i skolan? skit kul!:)

IAf igår åkte jag till sandra i hsand och sov hos henne, mycket mysigt! Sen imorse hämtnade hon mig med hennes jävla lastbil haha! var lite festligt! Sen gick vi på dooooonken (L)(L)(L) och åt lönch! svin gott! sen åkte jag hem typ;P Nu har jag nyss käkat middag och ska snart och jobba på ok igen. kan inte träna ikväll heller, allt är ju bara skit som vanligt! 17-20! ;p så kom o köööp hehehe

funderar på ett nintendo wii.. är det värt? jag som älskar tvspel.. hm får ta och fundera lite:)


happy girli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0