tjooo

tjoo bloggish!
I tisdags var jag på UFmässa i sundsvall för att sälja våra mössor.. gick väl bra men var fruuktansvärt dryygt!! trodde faktiskt det skulle vara ganska roligt! men det var det då icke! mycket slit och jobb för en skit mässa! haha. Ikväll ska jag jobba 17-21. ska även jobba heeela helgen.. Känns lite jobbigt nu för jag har ett stort prov på onsdag som jag måste hinna plugga till och vette sjutton hur jag ska hinna med det:p! Blev iaf inget med praktiken i umeå osm det var tänkt.. Utan blir nog i övik på gina tricot istället! inget ställe jag hade tänkt mig kanske.. Men blir nog bra ändå. huvudsaken är väl att man har något ställe! höhö! justdet! Igår bjöd jag min pappa på hornöberget, 3 rätters! var såååå gott är nästan fortfarande mätt!;) hittar inte kabeln nu så jag kan lägga in några bilder tyvärr.. så de får komma senare om ja inte glömmer bort det vilket jag säkert gör! haha!


haha på onsdag är det student fest med "djurtema"! fick min dräkt igår det kommer äga :D:D

kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0