saturdaii!

hejhallo! uppe med tuppen! så skönt med helg! Idag är det fotbollscup i kuben hela dagen. mycket roligt! Igår var jag med mina brudar ;* puss på dom! just nu sitter jag här bara och funderar vad jag ska äta för brakfrukost så jag klarar mig idag! :) justdet, färgade håret mörkt igen igår har ju varit ljus ett tag men trivdes inet riktigt! så har ljusbrunt nu :) känns bra! men wish me good luck! byeebyye!=)
Just det! JAg och jennifer är ju klar med vårat UF företag nu såhär blev mössorna! lite smygreklam! ;) nejmen dom blev riktigt bra! du vet när du vaknar upp med håret åt helvette och har brottom, ta på dig mössan så löser sig allt ;) haha! bra reklam malin, bra!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0