helgen slut ..

happ sådärja nu är helgen slut! haft en bra helg! I fredags så gjorde jag inet så mkt. Och igår så jobbade jag 8-13. Sedan kom carro,evve,marre och cissi till mig. drack lite sedan gick vi vidare till johan där massa folk var. Bussen kom och hämtade oss för att dra vidare på krogen vid halv 11. riktigt rolig kväll :) Idag har jag varit ute och sprungit, gått och åkt skidor! så underbart väder idag!! nu väntar bara kickboxning och sedan åkerjag till majsis:)







Fick låna en klänning av carro jag hade på mig. äntligen en "dagens outfit" hahah
kraamizz

Kommentarer
Postat av: Karin

Puss påre gulljänta ! och jag ska snacka med Elaijn så du kan bjuppa oss på ullångers härligheter + en sjujävla utekväll ;D

2010-02-08 @ 22:34:28
URL: http://viklundk.blogg.se/
Postat av: malin

Puss på dig fislisa!:* ja fixa det så snart som möjligt!! <3

2010-02-09 @ 16:07:45
URL: http://malinviberj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0