ny vecka, dålig start!

jahapp då var det måndag igen! shit vad veckorna går fort nu för tiden, och aldrig hinner jag göra något vettigt! I lördags jobbade jag iallafall, var första gången jag jobbade själv på rabalder, fick sms av erica imorse att det inte var något fel, wiha! kul! haha! Igår var jag och ida på julshow i säbrå.. åh, magnus carlsson, min älskling!! <3 Vi kom dit kl 18 och skulle bara mysa med glögg och god saker innan det började klockan 19! men.. vi kom in 5 minuter innan det började.. hur gick det till???hm.. ;) Iallafall fick vi bra platser och det var underbart!!
Ikväll ska jag & min andra älskling jonas gå på stan o kolla lite julklappar och även äta ute, har fixat hundvakt. ska bli så mysigt! <3 :)
Imorgon blir det jobb ikväll, sen efter tror jag att jag ska åka hem till ullånger och träna med laget, missade ju boxen igår! :/ Men men, hörrni. Vi höreeees!

Kommentarer
Postat av: Kak

Haha, ofta jag läste "också ska vi äta räv sedan" Hahhaha :d

2010-12-06 @ 15:53:23
URL: http://viklundk.blogg.se/
Postat av: svar

hahaha men ditt mongo kongo ;)

2010-12-06 @ 20:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0