nejmen hej bloggen!

haft så jädra mycket nu.. är fortfarande mycket! därför jag inte uppdaterat på jävla länge!:) haha. så vad har hänt då? Jo vi är klar med alla diplomeringar! :) det är så jäkla skönt!! :) nu har vi trendshow om 2 veckor och har så sjukt mycket i skolan nu. allt kom som en bomb! haha =) sen den 13 maj åker vi till Göteborg klassen för party,liseberg,spa,hotell och shopping! :D på vägen hem så är det tågbyte i sthlm. Då åker klassen hem medans jag och erika min smörblomma åker till arlanda istället och drar till grekland! Ska bli helt underbart!! :) Idag har jag varit ute och gått med marre nu sitter jag och äter middag. Sen blir det träning och sen marres place för skräckfilm och fruktsallad! imorgon och torsdag är det panikplugg till provet på fredag som jagi nte förstår ett skit av!:o Jaja.. ska försöka uppdatera lite bättre nu iallafall!:)

plus att jag har fått en stalker som är kändis.. ;) haha yeees vilken fullpott!! Nejmen nu skajag äta innan maten kallnar!:)


ses där!!!
kramizz

Kommentarer
Postat av: Karin

Så känd är jag väl inte ? ;o ;)

2010-04-27 @ 22:17:32
URL: http://viklundk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0