kramizzz

saker som du är just nu

[ ] jätte glad
[ ] kär
[x] glad
[x] trött
[ ] vild
[x] lugn
[ ] nervös
[ ] uttråkad
[ ] irriterad
[ ] ledsen
[ ] besviken
[ ] arg
[x] sjuk
[ ] stressad
[ ] förvirrad
[ ] sårad
[ ] olyckligt kär
[ ]orolig

NÅGON SOM FÖRSTÅR DIG: Ida,Anna,Matilda m fl.
NÅGON SOM DU SAKNAR : ingen har mina flickor bredvid mig nu<3<3
NÅGOT SOM DU LÄNGTAR EFTER: SOMMAR
NÅGON SOM DU HATAR: ingen spec tror jag
VEM KRAMADE DIG SENAST: Ida
VEM PUSSADE DIG SENAST: Mr D
VEM RINGDE DIG SENAST: pappa
VEM RINGDE DU SENAST: pappa
VEM VAR HEMMA HOS DIG SENAST: Anna
VEM VAR DU HEMMA HOS SENAST: Ida

HAR DU NÅGRA KÄRLEKSPROBLEM: nejjeee
HAR DU ÄTIT NÅGOT IDAG: japp en hårdbröd och en sallad på jakten!
HAR DU PRATAT MED NÅGON IDAG: ne jag är stum
HAR DU GRÅTIT IDAG: nej
HAR DU SKRATTAT IDAG: ja mycket =)

Jag:

är singel: är gift med erika jonsson
saknar någon just nu: näpp
är rädd för att bli övergiven: nejdå
svär ofta: jaraa
sjunger i duschen: japp och det låter sjukt bra faktiskt!
är en morgonperson: nja oftast förutom då jag ska på skolan
skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: lätt, fett skönt
är kär i kärleken: ja
skrattar åt mina egna skämt: haha, ja lite för ofta kanske;D
vill ha barn: ja
skulle göra plastikoperation om det skulle vara ofarligt: japp

Har du:

glasögon/linser: nej
piercingar: ja, öron,bröstet
syskon: ja
pojk/flickvän: gift som sagt!
jobb: japp!
för många vänner: nejdåå
rymt hemifrån: haha ja faktiskt förut
färgat håret: ja
bra självförtroende: nja inte speciellt! men är väl inte dåligt heller
sagt "jag älskar dig" till någon: ja
varit kär: ja one time!
gjort något olagligt: ksk.. hiihih
somnat i skolan: jaa
brutit ett ben: nejj
tappat bort mig i min hemstad: Det går inte
sett en fallande stjärna och önskat: japp
varit otrogen i ett förhållande: nej
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: ja
smugit ut utan lov: ja
ljugit om var jag är för mina föräldrar: ja
en hemlighet som ingen vet: ne tror inte de
varit på en blind date: nej
sovit en hel dag: ja
somnat gråtande: ja

Brukar du:

titta dej själv i spegeln: ja
ha ångest: ja
drömma mardrömmar: jora
klä dig i svart: ibland
hata folk: ja det händer
lita på folk: Ja , vissa

sista personen som:

sov i din säng: jag? om inte mamma o pappa har varit där o slumrat då jag varit borta
fick dig att gråta: kommer inte ihåg faktiskt
du delade en dricka med: daniel,robert och helena lär de va!
skrek på dig: venne!
du fick sms från: karin my love!

Kommentarer
Postat av: Karin

din kärlek ba skicka sms till dig ! ;o

2010-04-07 @ 12:16:54
URL: http://viklundk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0